RSS

NII KW9 di Berita TransTV, Indonesia

01 Apr

Di Indonesia dah byk masuk tv.. Bila Indonesia & Malaysia nak fatwakan sesat?

Segalanya sudah terang dan nyata. APA TUNGGU LAGI??!

 

7 responses to “NII KW9 di Berita TransTV, Indonesia

  1. AGK

    01/04/2009 at 5:44 pm

    Harap pihak berkuasa di ‘Wilayah Malaya’ ni pn akan ambil tindakan yang sama.
    Target mereka2 yg dh sampai peringkat pemimpin dan pentilawah tu…

    P/S – Jgn lupa bwk BLACK MARIA waktu buat serbuan.

     
  2. Harimau

    02/04/2009 at 9:48 pm

    terimakasih di atas usaha anda buat membenteras musuh2 Allah SWT nih.. Semoga usaha kalian mendapat berkat.

     
    • suarajagat

      03/04/2009 at 10:54 am

      harap tuan harimau dapat tlg sebarkan blog sy ini @ letakkan link sy di blog anda. biarpun ia satu langkah yg kecil, namun akan memberi impak yg besar kepada masyarakat. TQ

       
  3. zam

    03/04/2009 at 12:21 pm

    Mgkn bukan musuh Allah, tapi org yg hatinye tersasar dari jalan kebenaran..
    Kdg2 pengikut AGK ne mmpuny hati yg sgt percaya, taat kepada ajaran ini, sgp berbuat apa sahaja demi tuntutan ajaran tersebut..tp sygnya ajaran itu tidaklah seperti yg disangka..semoga mereka ini kembali ke ajaran yg benar..

    p/s:dgrnya pelakon dan pengarah drama pon ada terlibat..pernah lihat cerekarama di tv yang menyampaikan tilawah 1 – akar, batang, daun..(kalau tak silap..)

     
    • suarajagat

      03/04/2009 at 12:43 pm

      Yg saya kecewa, masa diorg dlm kahfi, bersemangat konon nak tegakkan agama.. bila dah sedar itu ajaran sesat, mereka keluar. jadi kaslan. tapi bila minta kerjasama, mereka diam je..
      kenapa ramai yg berani kerana salah & takut kerana benar? Saya minta semua kaslan utk tegakkan kebenaran dan hancurkan NII.

      pelakon dan pengarah? cerekarama?
      menarik ni..sy jarang tgk tv…bagus zam..bagus

       
  4. zam

    03/04/2009 at 12:58 pm

    hmm..btol tu..bg yang diam tu…sekiranya anda dpt kesedaran sila lah bantu mereka2 yang lain tu..esp bagi yang dah jadi kaslan dan sbnrnya ada banyak info ttg tindakan dan juga pergerakan mereka..memudahkan siasatan pihak berwajib..

    tp bagaimana pula dgn kaslan yang terpaksa menjadi kaslan bukan dgn kerelaan hati..itu yg amat membimbangkan..kerana mereka amat mudah untuk kembali ke ajaran tersebut..sebab dihati mereka masih mengatakan ajaran itu benar..amat sukar sekali…

     
  5. zed

    02/07/2009 at 12:05 am

    wei zam,siapa pelakon & pengarah tu?apa tajuk cerita cerekarama tu? tak tahu pulak saya..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: