RSS

Pakatan Syiah dan Kristian Menghancurkan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

21 Jun

Dua pemimpin Syiah bersatu membunuh Ahli Sunnah Wal JamaahSetiap hari kita melihat penderitaan umat Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah (ASWJ) di Syria yang berada dalam cengkaman kezaliman kerajaan Syiah Syria pimpinan Bashar al-Assad. Pilu tak terkira rasanya, namun hanya doa yang dapat kita panjatkan untuk mereka. Moga ALLAH s.w.t melindungi dan memberi kemenangan kepada masyarakat Sunni di sana.

Keadaan umat Islam ASWJ di sana kian melarat, apatah lagi apabila Iran bukan sekadar menyokong kekejaman tentera-tentera Bashar, malah turut membantu menghulurkan bantuan kepada pihak tentera itu. (baca di sini : http://www.voanews.com/policy/editorials/middle-east/Irans-Support-For-Assad-158957235.html)

Sokongan Syiah di Iran tidaklah menghairankan, kerana penderitaan yang sama turut berlaku ke atas masyarakat ASWJ  di Iran ketika berlakunya Revolusi Iran pimpinan Ayatullah Khomeini suatu masa dulu. Penderitaan ASWJ tersebut berterusan hingga ke hari ini termasuklah selepas Iran membantu Amerika Syarikat menjatuhkan Saddam Hussein di Iraq. Kini, umat Islam di Syria pula menjadi mangsa. Selain sokongan politik dan ketenteraan, Kerajaan Syiah Iran pimpinan Mahmoud Ahmadinejad turut menghulurkan bantuan perubatan untuk mengubati tentera Syria. (baca di sini : http://www.guardian.co.uk/world/2012/may/28/syria-army-iran-forces)

Mufti Syiah di Syria dipakaikan kalungan bendera oleh wanita Kristian.Apakah Ahmadinejad masih boleh di anggap sebagai Singa Islam? Atau adakah beliau sebenarnya Sang Singa yang menjadikan umat Sunni sebagai makanannya?

Kekejaman Bashar al-Assad dan Syiah di Syria ini turut mendapat sokongan dan dukungan dari penganut agama Kristian di sana.

Berhati-hatilah.. Mereka kini gemar mendakwa diri Alawiyyah sebagai suatu cara menyerapkan doktrin kononnya mereka keturunan Rasulullah s.a.w, pengikut dan pecinta ahlul-bait. Walhal sedemikian ramai kalangan alawiyah yang sebenar berada dalam kalangan ASWJ.

Keakraban Kristian dan Syiah amat erat sehinggakan mereka meminum arak bersama-sama!!! (baca di sini : http://www.cbsnews.com/8301-503543_162-57372175-503543/syrias-christians-stand-by-assad/)

syiah minum arak

Syiah minum arak

Dalam masa yang sama, gerakan Syiah pimpinan Hassan Nasrallah dan tentera Hezbullah sedang berusaha mencari jalan untuk menghancurkan umat Islam di Lubnan.

Dengan apa yang kita saksikan berlaku ini, serta hubungan erat Syiah dan Kristian untuk menjatuhkan ASWJ, mengapa masih ada antara kita yang menganggap kewujudan Syiah di Malaysia sebagai perkara kecil dan tidak berbahaya?

Ketahuilah saudara-saudaraku, sesungguhnya Syiah sentiasa mencari jalan dan peluang untuk menghancurkan umat Islam di Malaysia.

 
 

7 responses to “Pakatan Syiah dan Kristian Menghancurkan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

  1. Skaters pejuang Islam

    06/08/2012 at 7:22 am

    Syiah kini bukan Islam la (sejarah dulu memang asal puak Islam yg lama tapi terlalu berplotik sehingga lari akidah)..mana leh kata mazhab..kalau korang kata mazhab..then kristian pun mazhab…depa pun sesat, sama je cam Kristian yg putarkan segala kebenaran al-quran..Syiah pun begitu sama cam kristian sebab mereka berpendapat Jibrail salah bagi wahyu kepada nabi Muhammad dan sepatutnya ke Ali. Tanggapan mereka sama seperti kaum nasrani / kristian yg tidka percaya nabi Muhammad rasul / nabi yg terakhir..so renunglan lah…leh lak depa salahkan tentera ALLAH SWT salah bagi wahyu…ALLAH tidak akan salah pilih calonNYA. Itu fakta, kerana ALLAH SWT adalah tuhan. Mana leh tuhan buat kesilapan….itu satu benda ramai puak Syiah di Malaysia tak nampak…senang2 je kena tipu..

     
  2. Love@sunnah

    03/10/2012 at 11:47 pm

    Yg dok sokong syiah kt malaysia ni jd pak turut je.. Terikut2.. Hmmmm… Bukan stakat diorg menganggap jibrail slh bg wahyu.. Malah dgn slamburr mencerca para sahabat dan Isteri Nabi.. Hbat sgt dah diorg ni… Dah elok2 dok pegang sunnah nk tkr jugak syiah.. Pi dok iran sanala… G pkl2 bdn korg kat sana..

     
  3. Atok Rock

    04/10/2013 at 7:45 pm

    agak kelakar bila dgr Jibrail salah bg wahyu pada nabi Muhammad dan sepatut bg pada Ali..bodoh la syiah,tu perintah dari Allah,lu org sape? JIbrail tu malaikat utama disisi Allah..boleh berbicara dgn Allah..lu org apa ada?yg salah lu org tu bongok..lu org dah sama mcm Yakjud dan Makjud..Syiah=Yakjud,Kristian=Makjud,Yahudi=Dajal..sekian.

     
  4. Roslee

    28/11/2013 at 2:20 pm

    Syiah ni wajib dibanteras sebelum melarat dan buat kacau bilau di Malaysia.Kerajaan perlu berhati hati lagi lagi kalau mereka menyokong pembangkang,dan kalau terbaik gunakan akta keselamatan dalam negeri.

     
  5. Roslee

    28/11/2013 at 2:42 pm

    Syiah akan menggalakkan penzinaan senang cakap dah makan puas puas terus buang.Seperkara lagi akidah terang terang lari dari akidah sebenar Ahli sunnah.Mana boleh cakap imam imam mereka derajat atas dari Nabi2 dan malaikat.Kalau Syiah ni betul si imam syiah Khomeini mayat nya tidak tergolek dan nampak kemaluannya masa di khalayak ramai masa mahu ditanam.Nampak Allah mahu tunjuk kesesatan Syiah.Yang kita orang Melayu Malaysia Dan Singapura yang pegang pada Syiah buta ke atau dungu ssangat ke.Nanti menyesal di liang lahat,renungilah sebelum nyawa keluar dari badan baliklah pada kitab Allah dsunnah Nabi Muhd saw.Bukan kitab rekaan karut syiah Dan sunnah karut imam imam syiah.

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: