RSS

Syiah Membina Rejim Pro-Israel

27 Sep

Perang di Syria kian hari dirasakan semakin tegang. Ia adalah peperangan antara masyarakat Sunni dengan rejim Syiah pimpinan Bashar al-Assad.

Sejak lebih sedekad lalu, kita telah menyaksikan bagaimana peperangan demi peperangan berlaku di Afghanistan, Iraq dan kini di Syria. Jika diperhatikan secara rinci, dapat dilihat dalam setiap peperangan yang berlaku ini, kufar Syiah di Iran pimpinan Ahmadinejad telah membabitkan diri secara langsung membantu Amerika dan sekutunya menjatuhkan Afghanistan dan Iraq. Kerana itu, selepas jatuhnya kerajaan pimpinan Saddam Hussein, Amerika telah memastikan Syiah menjadi pemerintah Iraq yang baru.

Manakala di Syria pula, mereka menjadi tulang belakang membantu tentera Bashar membunuh rakyat Syria. Iran malah turut menghulurkan bantuan persenjataan dan perubatan untuk tentera Syria.

Di Lubnan pula, sokongan Iran ke atas Hezbullah pimpinan Hasan Nasrallah (yang dipuja oleh Faisal Tehrani) bukanlah rahsia lagi. Sokongan ke atas Hezbullah tidak lain adalah untuk menjatuhkan Ahli Sunnah Wal Jamaah di negara itu. Diketahui juga bahawa penganut Syiah di Lubnan  memberi sokongan padu kepada Bashar al-Assad.

Apakah yang sebenarnya sedang berlaku?

Pertama, Syiah sedang membunuh umat Islam yakni mereka yang berpegang kepada Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Kedua, Syiah sedang berusaha menguasai kesemua negara Islam di Asia Tengah.

Perlu diingat juga, kesemua yang berlaku di Afghanistan, Iraq dan Syria merupakan kerjasama antara Syiah dan Amerika. Amerika pula merupakan proxy Yahudi. Ini bermakna, tanpa kita sedari Syiah sendiri membantu Yahudi. Malah, ternyata, sepanjang sejarah, Syiah TIDAK PERNAH berperang dengan Yahudi.

Maka jelas pula bahawa perang mulut antara Syiah-Amerika-Israel hanyalah DRAMA/ LAKONAN belaka.

Rahsia agenda Amerika membina jaringan pro-Israel melalui bantuan Syiah telah dinyatakan dalam satu artikel bertajuk ‘NEO-CON MASTERPLAN WAS FOR IRAQI SHIITES TO CREATE PRO-ISRAELI REGIME’ (untuk membaca klik di sini).

Di masa yang sama, kita juga pasti akan melihat permainan Dajal Syiah di Lubnan dan Bahrain merosakkan ahli sunnah di kedua-dua negara terbabit. Kita juga pasti akan melihat sokongan tidak berbelah bahagi Iran dan Amerika ke atas Hezbullah di Lubnan dan Syiah di Bahrain.

Kita juga pasti tidak akan melihat perang antara Syiah dengan Israel. Namun sudah tentu akan dapat menonton sketsa perang mulut Ahmadinejad dan Amerika-Israel. Kononnya mengutuk itu dan ini.

Dalam pada itu, kita juga WAJIB menentang gerakan Syiah yang sedang melanda Malaysia dan Indonesia. Gerakan kesesatan yang didalangi oleh kerajaan Iran.

Ayuh, bangkitlah wahai saudaraku. Kita halau Syiah dari bumi Malaysia!!!

 

Leave a comment